phoneZamów przez telefon: 91 488 9631
en flagde flag
skate-europe.com skateshop
search
koszyk
Nowości Przeceny
Logowanie

Opinie o sklepie

99.17%
zadowolonych klientów
liczba opinii: 22592
pokaż:
wszystkie
pozytywne (99.17%)
neutralne (0.59%)
negatywne (0.24%)
(ponad pół roku temu) neutralna Johannes Barth: This is a great shop! The shipping is very very fast, it took only ONE (!) day from poland to germany! But unfortunately the 3XL Shorts that I ordered have a waist size of 101cm. Normally a 3XL Size is at least 120cm waist size. Very sad, cause the Shorts are really really cool! If I should loose much weight, Ill order again! :-D
(ponad pół roku temu) neutralna Jacek Golik: muszę odesłać, gdyż produkt niezgodny z opisem...
(ponad rok temu) neutralna Natalia, Brudzew: klient nie wpisał treści opinii
(ponad rok temu) neutralna Agnieszka Wysokińska: Jestem zadowolona z zamówionych produktów. Jedyny minus to cena na kazdej puszce, choć napisałam że jest to prezent i żeby nawet paragonu w środku nie było. Na plus ceny, jakość, szybka wysyłka, dobry kontakt ze sprzedawcą.
(ponad rok temu) neutralna Wojciech Zygmunt: Czasem nie dopracowana względem zamówienia i zapominają o kodach rabatowych na następne zakupy
(ponad rok temu) neutralna Tomasz Myśliwiec: Niestety, nie mogę wydać pozytywnej opinii o obsłudze, ponieważ jeden z artykułów, który zakupiłem na Waszej stronie, konkretnie buty Vans, okazały się uszkodzone. Dodatkowo, co jest poniekąd smutne, ale też i śmieszne, na odwrocie pudełka znalazłem naklejoną notatkę do naprawy, jakby co to zapłacić 18 zł. Przykro mi, że w ten sposób traktujecie swoich klientów i wysyłacie im uszkodzony towar, który przeznaczony jest do utylizacji lub, jak to widocznie macie w zwyczaju, do naprawy. Moim celem było odsprzedanie tych butów dalej, jednak w takiej sytuacji nikt nie będzie chętny na ich zakup. Długo wahałem się pomiędzy opinią neutralną i negatywną. Ostatecznie zdecydowałem, że będzie to opinia neutralna, ponieważ ufam, że to tylko jednorazowa wpadka. Reklamacji nie zgłaszałem, ponieważ zwyczajnie nie miałem na to czasu. Z poważaniem.
[skate-europe.com] Dziękuję za informację. Jedyne wyjaśnienie tej sytuacji jest takie, że ktoś na magazynie położył buty po-reklamacyjne z nowymi i nie zauważyliśmy tego podczas pakowania. Bardzo przepraszam i proszę buty odesłać do nas - całość kosztów zostanie zwrócona.
(ponad rok temu) neutralna Paweł Mitoraj: nie mam uwag do samego towaru, jestem natomiast bardzo rozczarowany jakością usług oferowanych przez kuriera; pomimo mojej obecności w domu ograniczył się do pozostawienia zawiadomienia wskutek czego musiałem jechać do punktu odbioru co, biorąc pod uwagę jego lokalizację, nie było dla mnie wygodne
(ponad rok temu) neutralna Dominika Bołdak: Nie zadowolona jestem jedynie z okularów, które były niedbale pomalowane, co zapewne jest winą producenta nie sklepu. Obsługa bardzo miła :)
[skate-europe.com] Dziękujemy za uwagę. Będziemy bardziej na to uważali. Pamiętaj proszę, że jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań to śmiało można go odesłać.
(ponad rok temu) neutralna Maciej Król: Duże plusy za wysyłkę itp. wszystko w porządku. Jedyny minus to BADZIEWNE WLEPKI I MAŁA ICH ILOŚĆ!!! Pozdrawiam, Maciek
(ponad rok temu) neutralna Kamila Kunysz: Szybka przesyłka co jest jak najbardziej na plus, jednak wszystko popsuł kurier, który był bardzo niemiły, chamski i opryskliwy
(ponad rok temu) neutralna Karolina, Wyszków: Szybka przesyłka, jednak mimo wyboru opcji wieczornej przyjazdu kuriera, zjawił się on o 10 rano.
[skate-europe.com] Wybór godzin popołudniowych jest jedynie sugestią dla kuriera. Niestety nie zawsze dostosowanie się do tej uwagi jest dla niego możliwe. Mamy nadzieję, że nie było to dużym problemem.
(ponad rok temu) neutralna katarzyna baca: Jak zawsze wszystko na poziomie ;)
(ponad rok temu) neutralna Katarzyna Komenda: Buty sa originalne i maja fajny kolor. Jesli chodzi o rozmiar to troszke sie nie zgadza gdyz wkladka wewn nie ma 25,5 cm tylko o 3-4 mm wiecej.
(ponad rok temu) neutralna Luba, warszawa: OBSŁUGA SZYBKA, TOWAR DOTARŁ NA CZAS, ALE BUTY NIE PASOWALI ROZMIAROWO. DZIĘKI BOGU MOŻNA WYMIENIĆ
(ponad rok temu) neutralna Kamila Szarecka: Błyskawiczna dostawa. Produkt bez zarzutu. Jedyna wada to, że kupiłam plecak drożej niż rzeczywiście był warty w sklepie. Cena w sklepie internetowym była wyższa niż w sklepie stacjonarnym, co wydaje mi się trochę nie fair.
(ponad rok temu) neutralna Ewa Ryszka: zamówiłam buty, z opisu wynikało ze miała to być skóra nubuk, towar otrzymałam szybko jednak niezgodny z opisem, zapłaciłam 200 zł za tworzywo sztuczne, dlatego daje negatywną ocenę. o możliwości zwrotu lub wymiany powiadomiono mnie następnego dnia po złożeniu zażalenia,czyli w miare szybko, za to plus. nie skorzystałam z tej opcji, bo buty były mi potrzebne od razu reasumując wychodzi ocena neutralna
(ponad rok temu) neutralna Adam K, Gdańsk: Produkty Adama Mality pochodzą teraz z Chin, co skreśliło go u mnie dożywotnio. Odbiło się to na jakości. W bluzie odpadł mi guzik przy pierwszym przymierzeniu. Pociągnąłem z ciekawości następny i następny... Trzeba było przyszyć wszystkie. Następna rzecz to dostawa. Jaki sens ma opcja "dostawa wieczorem", jeśli firma kurierska stwierdziła w rozmowie ze mną, że pracują do 17tej? Tyle co do mojego zamówienia.
[skate-europe.com] Niestety nie mamy wpływu na to jak i gdzie są produkowane rzeczy malita. Przykro nam, że tak się stało. Z naszej strony przypominamy o możliwości reklamowania wadliwych produktów. Co do doręczenia wieczornego - na stronie zamieszczamy informacje o tym, że jest to sugestia dla kuriera, a to właśnie z powodu, że nie wszędzie i nie zawsze kurierzy pracują do wieczora.
(ponad rok temu) neutralna Krzysztof Golik: 1
(ponad rok temu) neutralna Filip Fischer: Wszystko dobrze oprócz tego że wiadomości z potwierdzeniem zamówienia przyszły już po odebraniu przesyłki :D Zaznaczam neutralny żebyście widzieli.
[skate-europe.com] To normalne. Nasze paczki są szybsze od emaila ;) (wiemy, chwilowo są opóźnienia zwłaszcza na poczcie o2)
(ponad rok temu) neutralna Michał Chodorowski: klient nie wpisał treści opinii
        1 / 7 2 3 4 następna> ostatnia»

Kontakt
email: shop@skate-europe.com
telefon: (+48) 91 4889631 / 603600963
skype: skate-europe (tylko czat tekstowy)
pełne dane adresowe
Pomoc
payment method Copyright © 1995-2017 by Andegrand.pl & skate-europe.com.